روی ریل زندگی

من یک مدرس زبان هستم.در مورد روزمرگی های زندگی، تجارب، و دیدگاههایم مینویسم. اینگونه رد روزهای زندگی ام را ثبت میکنم.

آخرین مطالب

I'm a Teacher!

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ
حدودا دو هفته پیش از طرف یکی از موسسات نزدیک منزلمان دعوت به کار شدم. تقریبا در همه سطوح شان تدریس داشتم هر بار به جای یکی از مدرس هایشان سر کلاس رفتم و با رویه اموزشگاه آشنا شدم. همین هفته به عنوان مدرس سطح اس ال تو انتخاب شدم و باید تا شش هفته این کلاس را اداره کنم. شش تا شاگرد دارم همه بیشتر از پانزده سال دارند و من خوشحالم که بالاخره توانستم کاری را که دوست داشتم شروع کنم. بعد از کلاس خسته ام ولی در کنار این خستگی شادم چون می توانم دیگران را در دانسته هایم شریک کنم. 
روش تدریس خیلی مهم ست، دلسوز بودن و با دل و جان کار کردن و حوصله به خرج دادن و صبوری کردن همه و همه تلاشی ست که یک معلم با نادانستنی ها دارد. می کوشد که جهل و تاریکی برود و این مقدس ست. به نظرم بزرگترین دغدغه یک معلم در زندگی کاریش باید تربیت صحیح باشد. من در این دو هفته همه تلاشم را کرده ام که چیزی در این زمینه کم نگذارم. 

وقتی پا به کلاس می گذاری خودت میفهمی که معلم قبلی چقدر کوشیده و دانشجو چقدر از او بهره برده. من دوست ندارم به شغلم به عنوان محلی برای کسب درآمد فکر کنم می خواهم هر کس که روزی شاگردم بود وقتی به یادم افتاد رضایت خاطر داشته باشد.

هجده شهریور نود و پنج
تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
ترنم ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی