روی ریل زندگی

من یک مدرس زبان هستم.در مورد روزمرگی های زندگی، تجارب، و دیدگاههایم مینویسم. اینگونه رد روزهای زندگی ام را ثبت میکنم.

آخرین مطالب

هفته ای که گذشت

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ق.ظ

هفته ای که گذشت هفته پر مشغله ای بود. از شنبه تا چهارشنبه مشغول خانه تکانی بودم. کمر دردم عود کرده بود. خوابم کم شده بود و نگران مهمان هایی بودم که آخر هفته یشان را قرار بود کنار ما بگذرانند. خیلی جلویشان رو دربایستی داشتم. می خواستم همه چیز خوب از آب دربیاید. در این بین، کلاس های آخر هفته را هم نمی شد کنسل کرد. بالاخره جمعه صبح آمد و مهمان ها رفتند و من بعد از یک هفته پرکاری استراحت کردم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
ترنم ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی